DayZ

DayZ biega na Polu Mokotowskim. Październik 2014.

DayZ biega na Polu Mokotowskim. Październik 2014.

Moja maleńka, moja najpiękniejsza!

Przychodzę tu, żeby się pożegnać. Już się nie zobaczymy. Mogę patrzeć na Twoje zdjęcia, mogę zamknąć oczy i mieć przed oczyma Twoją postać, mogę budząc się rano wspominać Twoją obecność w moim śnie. Mogę przypomnieć sobie, co czuły moje dłonie, kiedy Cię dotykały. Mogę pamiętać Twój zapach, Twoje ciepło. Ale nigdy już nie zobaczę Cię obok siebie, nawet jeśli najgłośniej, jak umiem, będę wołać Twoje imię. Ani w domu, ani w parku, ani nigdzie. Już nie przybiegniesz do mnie, najszybciej jak potrafisz, wyłaniając się znikąd i ostro wyhamowując przy moich kolanach.

Pierwszy dzień z nami. Jedziemy do domu.

Pierwszy dzień z nami. Jedziemy do domu.

Te wspólne 6 miesięcy, które los nam podarował, były moim wielkim szczęściem. Sześć miesięcy to bardzo mało, o wiele za mało jak na apetyt, który we mnie rozbudziłaś. Ale sześć miesięcy to wystarczający czas, żeby Cię całą pokochać miłością ogromną. Kochana, tak łatwo Cię było kochać!

Nasze wspólne podróże. Przerwa w drodze do Krakowa.

Nasze wspólne podróże. Przerwa w drodze do Krakowa.

Twoją radosną buzię z oczami uśmiechającymi się do każdego człowieka. Twoją delikatność, subtelność i wielki urok. Czarowałaś nas wszystkich, czarowałaś każdego, kto Cię spotkał. Kochałam Twoją niezależność. Ale i gotowość do zabawy, brykania, ganiania, biegania, rozrabiania. Wielką niespożytą energię. I naiwność dziecka (tak łatwo było odwrócić Twoją uwagę i zająć czymś innym, moja śmiesznoto!). Twoją dobroć i bezinteresowność, z jaką nas traktowałaś. Twoją ufność, Twoją czułość. Miłość, którą tak łatwo nas obdarowywałaś każdego dnia. 

Przytulanie

Przytulanie

Nigdy nie sądziłam, że zamieszkanie z Tobą tyle dla nas zmieni. Zgodziłam się na to po długich namowach i błaganiach dzieci. Zgodziłam się w bardzo określonych okolicznościach. Gdybym wiedziała wcześniej, co mnie, co nas omija, zgodziłabym się na to wiele, wiele lat wcześniej! Ale wtedy pewnie nigdy byśmy się nie spotkały. Ja i Ty.

Z Zuzią w naszym zielonym parku. Listopad 2014.

Z Zuzią w naszym zielonym parku. Listopad 2014.

Więc musiało tak być. I chociaż los pozwolił mi cieszyć się naszymi wspólnymi dniami tylko przez krótkie sześć miesięcy, były to jedne z najpiękniejszych miesięcy mojego życia. Za nic bym ich nie oddała. Nawet wiedząc jak będą wyglądały nasze ostatnie wspólne dni. Mimo tej świadomości, bez wahania podjęłabym tę samą decyzję.

Lato 2014

Lato 2014

Dziś przychodzę tu, żeby Ci podziękować. Moja maleńka, moja najcudowniejsza. Moja krucha mała DayZ.

DayZunia śpi na balkonie czekając na zimę i pierwszy śnieg.

DayZunia śpi na balkonie czekając na zimę i pierwszy śnieg.

Tagi: , , , , , , , , ,

2 responses to “DayZ”

  1. Wojtek! says :

    Pięknie napisałaś Aga.

Napisz, co o tym myślisz

Blog

myślę czuję jestem

Arek Skuza

myślę czuję jestem

http://www.noamwasserman.com/

myślę czuję jestem

Venture Hacks

Good advice for startups

VentureBeat

News About Tech, Money and Innovation

simply awesome things!

myślę czuję jestem

The Browser

myślę czuję jestem

Brain Droppings

myślę czuję jestem

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Altucher Confidential

myślę czuję jestem

myślę czuję jestem

Quartz

Quartz is a digitally native news outlet for the new global economy.

Mashable

myślę czuję jestem

Spotted

myślę czuję jestem

Pozytywka

somehow I know there’s more to life than this

Raw Thought (from Aaron Swartz)

myślę czuję jestem

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

Brain Pickings

An inventory of the meaningful life.

