Co z tymi genami?

george-bernard-show-why-not-quote

Pochodzę z rodziny twórczej i przedsiębiorczej. To zobowiązuje!! 🙂

Moja mama, Barbara Dołęgowska (tak jak jej wszystkie 3 siostry!) oddała się w ostatnich latach malarstwu na płótnie – i jestem zachwycona efektami! Samodzielnie, bez profesjonalnego przygotowania. To chyba po prostu jest w człowieku. Ta konieczność tworzenia.

Mój tata, Zbigniew Dołęgowski to dla mnie wzór przedsiębiorczości. To u niego pracowałam i uczyłam się biznesu już od podstawówki, aż do końca studiów – pracując co wakacje. Miał nadzieję, że przejmę jego firmę, ale wolałam pójść swoją drogą. Musiałam dojrzeć. Dziś prowadząc własny biznes, Ulala Chef, rozumiem dużo lepiej, jak on się czuł będąc przedsiębiorcą.

Moja mała siostra Patrycja Dołęgowska-Stefaniak, już jest duża! I łączy twórczość i przedsiębiorczość w jednym. Rozwija Little Lights i idzie jak burza. Zachwyca mnie.

Moja córka, Zuzanna Górska potrzebę tworzenia sztuki ma chyba po babci Basi. Cudownie i zupełnie samodzielnie rozwija swój talent. My jej tylko w tym nie przeszkadzamy. Resztę ogarnia sama. Samodzielnie, bo ma też ducha przedsiębiorczości po dziadku Zbyszku 🙂

Moja druga siostra Ilona Hering ma wielką wrażliwość dla sztuki i wychowuje swoje dzieci w tej wrażliwości. Jej dziecko Fritz Hering rozwija talent do gry na instrumentach oraz talent do grafiki komputerowej. Tworzy całą sobą!

No i jak tu nie czuć zobowiązania płynącego z genów? Ale wiecie co sobie myślę?

W każdym człowieku jest potencjał do twórczości, kreatywności. I potencjał przedsiębiorczości. Wystarczy im nie przeszkadzać i pozwolić rozkwitać.

creative adult

Napisz, co o tym myślisz

Blog

myślę czuję jestem

Arek Skuza

myślę czuję jestem

http://www.noamwasserman.com/

myślę czuję jestem

Venture Hacks

Good advice for startups

VentureBeat

News About Tech, Money and Innovation

simply awesome things!

myślę czuję jestem

The Browser

myślę czuję jestem

Brain Droppings

myślę czuję jestem

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Altucher Confidential

myślę czuję jestem

myślę czuję jestem

Quartz

Quartz is a digitally native news outlet for the new global economy.

Mashable

myślę czuję jestem

Spotted

myślę czuję jestem

Pozytywka

somehow I know there’s more to life than this

Raw Thought (from Aaron Swartz)

myślę czuję jestem

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

Brain Pickings

An inventory of the meaningful life.

